şu an tam da üzerinde olduğun yer,bir ada! gokce'ada! kaktüs'ada! yerli halkın deyimiyle"gokceitobellacactus" burada bir krallık yaşar! kelimelerin kelimelerle savaşından kazanılmış bir "kelime krallığı!" ondandır ki,giderken bir iki düşünceni unut burada!unut ki öğütüp kelime elde edebileyim! bir de inanmayacaksın belki ama;göçebedir bu ada!göçebedir bu krallık!
Tuesday, January 05, 2010
ey 2010...
ey 2010! artık havaalanı çocuğu olmak,ordan oraya göçmek istemiyorum! olur da kararım değişirse onu da söylerm:) ama artık evimin ülkemin kızı olayım,dizimi kırıp oturayım hatta hatta dikiş makinası kullanmayı bile öğreneym, evden çıkmayaym,çok güzel yemekler,tatlılar yapayım.. terastaki kaktüslerimle uğraşayım..saksıda böğürtlen yetiştireyim:p mangal yakmayı öğreneyim,hatta hatta kendi başıma mangalda lahmacun yapayım...kendi üzümlerimi yetiştirip şarap yapayım,o kimsenin tutturamadığı kıvamı tutturayım.öyle içilesi olsun ki hayyam'a yeni bir dörtlük yazdıraym.sözün kısası yerleşik düzene geçip kendi komünist düzenimi kuraym:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment