Tuesday, January 05, 2010

ey 2010...

ey 2010! artık havaalanı çocuğu olmak,ordan oraya göçmek istemiyorum! olur da kararım değişirse onu da söylerm:) ama artık evimin ülkemin kızı olayım,dizimi kırıp oturayım hatta hatta dikiş makinası kullanmayı bile öğreneym, evden çıkmayaym,çok güzel yemekler,tatlılar yapayım.. terastaki kaktüslerimle uğraşayım..saksıda böğürtlen yetiştireyim:p mangal yakmayı öğreneyim,hatta hatta kendi başıma mangalda lahmacun yapayım...kendi üzümlerimi yetiştirip şarap yapayım,o kimsenin tutturamadığı kıvamı tutturayım.öyle içilesi olsun ki hayyam'a yeni bir dörtlük yazdıraym.sözün kısası yerleşik düzene geçip kendi komünist düzenimi kuraym:)

No comments:

Post a Comment