Friday, January 08, 2010

selvi boylum al yazmalım/sevgi neydi?


… “Elini tuttum sıcacıktı,yüreği elimdeymiş gibi”


Mutluluk bu muydu? Mutluluk neydi,ben bilmezdim.O vardı bir zamanlar,onu sevmiştim...Sevgi o muydu? Sevgi neydi? Coşkun akan dere,
sonbahar rüzgarıyla ürperen yapraklar, cama vurup dağılan
yağmur damlaları, bir yürek çarpıntısı... Sonunda coşkun dere durulur,
yapraklar kurur dökülür, yağmur diner güneş çıkardı..
Sevgi neydi? Sevgi "sahip çıkan dost, sıcak insan eli", insan emeğiydi. Sevgi iyilikti,sevgi emekti.

Elveda Asya..Elveda Selvi Boylum Al Yazmalım Elveda..Bitmemiş türküm benim..

No comments:

Post a Comment