brooklyn bridge & pizza && wine = New York
bazen bir şeyler tam da sınırındadır!
biraz daha az olsa ya da ne bileyim biraz daha fazla, olmayacak ve bozulacak tüm büyü... yani sözüm ona ki: "denge"
ve hayatla bu dengeyi yakalamakta bir sorunumuz yok galiba:)teşekkürü borç bilirim kendisine:p
Brooklyn Bridge...Sohbet etmekten her zaman keyif aldığım,benim için gerçekten önemli olan, tüm hayallerimi,amaçlarımı içtenlikle anlatabildiğim ve bazen de dahil ettiğim Jordan.. New York'un tam da üstünde, şehre karşı konuşulanlar...Rüzgarın kıskançlığı ve eşliği..Ardından yenilen pizza ve masaya eşlik eden kırmızı şarap..Ki dilimde,dudağımdadır tadı hala...
Yiyemediğimiz dondurmalar da aklımda kalacak olandır aslında(:
aralık 24 , '09 new york
brooklyn'nin ardından...
gokce
No comments:
Post a Comment