Friday, January 08, 2010


che'ye..

nasıl sıfat'laştırılırsam sıfatlaştırılayım,
adam...önünde eğiliyorum saygıdan..
eğiliyorum önünde, adam...
ki beridir 9 yaşımdan...
99umda da eğileceğimdir ama,sebep saygıdan,kuşkum olmadan.

gokceergin'10 ocak9

No comments:

Post a Comment