şu an tam da üzerinde olduğun yer,bir ada! gokce'ada! kaktüs'ada! yerli halkın deyimiyle"gokceitobellacactus"
burada bir krallık yaşar! kelimelerin kelimelerle savaşından kazanılmış bir "kelime krallığı!" ondandır ki,giderken bir iki düşünceni unut burada!unut ki öğütüp kelime elde edebileyim!
bir de inanmayacaksın belki ama;göçebedir bu ada!göçebedir bu krallık!
Friday, January 08, 2010
che'ye..
nasıl sıfat'laştırılırsam sıfatlaştırılayım, adam...önünde eğiliyorum saygıdan.. eğiliyorum önünde, adam... ki beridir 9 yaşımdan... 99umda da eğileceğimdir ama,sebep saygıdan,kuşkum olmadan.
No comments:
Post a Comment