Wednesday, January 06, 2010

gün-aydın :)

günaydın; gün gerçekten de aydın(:
anne ve babayla konuşmak için kurulan saat; ve ona itaat(: aile..evet başka bi şey..
sabahki arkadaşım, ekmeğe sürdüğüm beyaz peynirimdi.. ya da beyaz peynire sürülmeye bekleyen "bi dilim" canı kalmış ekmekçikti(: ya da tümden ikisiydi beraber..peynirli ekmeğimdi...ardından izlenen haberler de sürdürendi günün ahengini... dışarı bakıyorum, gün bana açmış kollarını,bekliyor.. piyano tuşlarına basıyor bizi uzaklardan...
güne hazırım(: gün bana hazır mı?:)

No comments:

Post a Comment