Friday, January 22, 2010

haddime midir tanımlamak? ama aşk işte...


"aşk " sorulacağı için sınavda ;oturup sayfalarca "aşk nedir"i okuduğun mu!?
merak ettiğinden falan değil yani öyle..! sorumlu olduğundan sadece! sorumlu olduğundan kağıt üzerinde!
yoksa neyse ne!
what is love!? 'ı görür görmez küfrü bastım zaten:)
ne bu şimdi, dedim!? alay falan mı!?
aşk...aşkın çeşitleri.. tutku:p tutkunun sevgiye dönüşmesi.. daha isteksiz öpmen yani sevgilini:) daha hızlı ve kısa sürmesi yani sevişmenin:)
tutkumuza sahip çıkalım!:)
okudukça..nasıl denir; ufkum genişledi! heheh:)
kendi özetim şudur ki;aslında abartıyoruz biz insanoğlu aşkı! yani o da öylesine bir şeymiş işte..insan olmakla ilgili..
karşı cins çekici! güzel, zeki,zor.. yakışıklı,zeki,zor.. eee! bir çekim oluyor,merak başlıyor...senden habersiz değişiklikler oluyor metabolizmanda!
göz gördü mü? gördü! beğendiği mi? aslında,hmm..neyse beğendi beğendi:)
beyin düşünmeye başlıyor sonra..karnında sancı! hiç yaşamadım deme sakın! sen aşık olmamışsın arkadaş..! :)
böyle karıncalanmalar teni tenine değince! yuh ten hangi arada değdi birbirine! daha durrrr!! (:
bi bakıyorsun, senden habersiz bir şeyler oluyor işte kimyanda.. gizli bir tutku başladı yani! sonra tanımaya başlıyorsun! samimiyet geliyor peşinden..
samimiyette sorun olunca o gizli,alevlenmemiş da tutku bitiyor! eywallah oluyor:) samimiyet ilerleyince, hatta baya baya ilerleyince;onu bunu anlatabildiğinde..güvenebildiğinde yani..o tutku başlıyor yavaş yavaş alevlenmeye! zaten o da ilişkinin en mükemmel olduğu dönem oluyor:)
her şey süper:) hehhe:) sorun yok! kıskançlıklar falan da güzel tarafı be,diyorsun! göz yumuyorsun bi şekilde! çünkü sen aşıksın arkadaş! "aşıksın,aşıksın..sen aşıksın arkadaş" :) kafada kurulan evlenelim,çocuğumuz olsun masalları! ws ws ws..! Yapmadım deme! Yaptın!
sonra en kritik dönem! daha ciddi kararlar verme dönemi..daha ciddi kararlar vermek zorunda kalıyor taraflar! muhakkak değişen bir şeyler oluyor çünkü ! Her şey çok çok güzel gidiyor belki..:) Her şey dozunda:) Güveniyorsun,tutku da öyle fazla değil,biraz duruldu, ee güzel gidiyor tabi.. Ya da belki samimiyet bitiyor..Belki tutku..Belki onunla devam etmek istemiyorsun! Ben bu ilişkiye devam edemem...! Benim kendi hayatıma odaklanmam gerek! Ben,ben yapamıyorum! Seni seviyorum;hep sevdim,hatta hep sevecem belki..Ama görüyorsun,yolunda gitmeyen bir şeyler var.." Ayrılsak mı?Her şey çok düz..Heyecan yok" Bazıları da bir şey demeden gidiyor! O da var tabi! Ne oldu,ne bitti anlamıyorsun..Sözün kısası arkadaş, öyle bir noktaya geliyorsun ki, samimiyet,tutku allahına kadar olsa da bitiyor bazen! Devam kararını veremiyorsun! Acı çekiyorsun belki..Ya da çektiriyorsun ne bileyim! Sonra hayatını etkileyecek kararlar veriyorsun kendi çapında! Oysa her şey normal! Çünkü ne yaşadıysan ya da yaşamaktaysan hala onlar da aşka dahil! Aşk acıyı da beraberinde getiriyor bir şekilde! Çektiğin acı ona duyduğun samimiyetle,tutkuyla,geleceğinde onu ne kadar görmek istediğinle doğru orantılı oluyor! Ne kadar seversen,o kadar zor oluyor geri dönüş... Hele de tutku...!!! Yandın! Yandın! O var ya..O çok fena bir şey!
Sonra..Sonrası herkesin kendi sonrası! Sonrasını sen kendin tamamla!
Ama yeni biri oluyor mutlaka! Çünkü insansın..Değişiyorsun! Çünkü yeni bir tene ihtiyacın var..Yeni bir kokuya..
Yeni acılara da..

Öpüldünüz:) gokce'09 arkansas

2 comments:

  1. yeni biri... aşkı iyi tanımlayamamışsın. Aşkta yeni bir olmaz ihtiyaca göre aşk insanın başına bir veya iki defa gelir. ben sende buldum... bir daha zor

    ReplyDelete