Monday, September 20, 2010

referendum I

ben daglarda uçan kustum
ucan kustum kanatlarimdan vuruldum! 
....
daglar koyler turku söyler , yolumu gözler..
  
  yirmi bir yılın bana öğrettiği en "sağlam" eylem'im midir en geveze zamanlarda susmak!?
lakin kelimeler "tuketilirken" oyle ozensiz birbiri ardina;yapamam,tek bi kelime bulamam, lal olurum!   
bundandir,öksüz kalır satırlar..

yazın henüz terk etmediği  bı İstanbul balkonunda terk edilmiş bı turku kulağımda.. 
Her şey öksüz bugün.. turku, satırlar, bı ülke mesela! 

 sonucun ne oldugunun hic bir onemi yok demokrasi bahanesiyle sunulan, oylanan  "samimiyetsiz" referandum başlı basina bir hataydı.  
demokrasinin çok aracsal olabileceğini şiddetle savunuyorum ısrarla!Sandıktan çıkan sonuca hoşnutsuzluğumdan değil şimdi bu ertelenmiş gevezeligim. 

Referandumun sonucuna hiç bir sözüm yok! lakin demokrasiye inancım gittikçe azalıyor! 

en karmaşık anlarda yapılan yorumlar ya da edilinen düşüncelerin gebe önyargılarımızın dogumu olduguna inanırım! evetciler,hayırcilar,seviyesiz atışmalar... 
Bundandir susarım, kızmam...
Ama kırılırım!

 
           
   
  

1 comment:

  1. en geveze olan zamanlarda suskunluğunu yerim senin!! çok beğendimmm porto rikoo

    ReplyDelete