-Her şey için çok teşekkür ederim. Buradayım ve senin sayende tüm bu güzellikleri görebiliyorum dedi Güney Kore'den Se-hee Atatürk'ün kartpostalini görünce, birden iki elini birlestirip..
gozlerim dolar gibi oldu, sarildim ve bu kadar kısa bı sürede bunu anladığın ve ona teşekkür etme bilincine sahip oldugun için aslında ben teşekkür ederim Se-hee dedim.
korelilerin, guneylilerinin;), bana pozitif enerji vermek gibi bir hünerleri olduguna gittikçe inanıyorum!
Tüm bulgular bunu gösteriyor! ;)
Boyoung, Eun-sun, Eunji, Se-hee...
Kumapsimnida...
No comments:
Post a Comment