Tuesday, September 07, 2010

brokolizm!

sebze reyonunda, göz göze gelip uzunca bakıştığımız brokoli & kışla özdeşleşmiş bi' bardak dertli sahlep& üzerine serpiştirdiğim bolca bolca bolca tarçın:) , uzaklardan, pakistan'dan, "bi' merhaba" beni fazlaca mutlu etti!

etmişti daha doğrusu!
yazıp adaya bırakmayalı oldu uzunca bi'süre!

sabahın 09.13'ü! evde harıl harıl bi' bayram temizliği! elektrik süpürgesi bağırıyor da bağırıyor, " gokce, ne duruyorsun haydi kalk diye"! perdeler sökülüyor, yıkanıyor! güneş'ler giriyor eve! koltuklar yerlerinde değil... ama ohhhhhh mis!kargaşadan sebep en baba koltuk bilgisayarın önüne gelmiş!:)

herkesin ağzında referandum! varsa yoksa, "evet, hayır"!
susuyorum!

bir de dün kan bağışladım, hala sersem bi' yanım!
hep merak ederim kimler için kullanılacak, ne yapılacak, neye yarayacak!

iyi bayramlar:)

No comments:

Post a Comment