Tuesday, September 21, 2010

"en"..

şikayet ediyorum:
- en çok annem yanımda olmadığı zaman çekiyorum diş ağrılarını... adil midir? değildir!

çeki düzen veriyorum:
- 20/25 kg olması gereken valizlerim 30/35/40 kg olmamalı! ekstra para.. para..para ve para vere vere zengin etmemeliyim Türk Hava Yollarını!
Amerika'ya kazandırdıklarımı hiç saymıyorum! 70 kg ne demek! ne demek! Sevgiler, United Airways ve Klm! :)

düşünüyorum:
-ne demektir "muhafazakarlık"? kötü bir şey midir? amacından,anlamından saptırılıp da yanlış anlaşılmamakta mıdır?
hem toplumlar belli başlı şeyleri, ki bu "gelenek" oluyor çoğunlukla, muhafaza etmemeli midir? ahlak,aile...! muhafazarlık bir parça da olsa geçmişe saygı değil midir?
türk dil kurumu "muhafazakâr"lık için der ki:
-tutuculuk!
eskiyi,eskideleri tutma'dan,hala sahip olmaya çalışmaktan geliyor diye düşünüyorum tüm iyimserliğime vurarak algılarımı!
geçmişi tutmak o kadar da kötü bir şey değildir! midir?

bu kadar "anlamlı" bir kelime, bir siyasi partinin adıyla nasıl anılabilir? dindarlıkla nasıl eş tutulabilir? sadece "din" bu kelimenin üstüne nasıl yamalanabilir?
çok mu kötüdür ki muhafaza etme eylemi? nedir? ne değildir? muhafaza edince ahlakı,geleneği,göreneği çok mu eski kafalıyızdır?

soruyorum:
"en güzel" diye bir şey var mıdır? en güzel şarkı,adam,sokak,cümle,dize..?
yoktur'dur;olmamalıdır!?
değişkenlikse sözüm ona şu düzenin sırrı,"en" kelimesi nasıl kullanılır?
en güzel tablo yapılsaydı,bitivermez miydi orada sanat?
düşünsene en güzel şeye/şeylere sahip olsaydın..ne olurdu ki bi sonraki adımın?
o zaman en kötü şey de yoktur!


yine yağmur!güneşe tutunamayıp gökten kelimeler düşüvermiş avuçlarıma...
anladım,bitivermiş kimisine güneşin mandalları.
sersem satırlara,kururlar mı hemencecik geldikleri uzun yolun hatırına!

No comments:

Post a Comment