Monday, September 20, 2010

istanbul I

sabahın 03.34'u... yine bi' istanbul 05.10 ucagi için (ki anıları kocaman yer tutar ben de!!!) biriktirsem ; biletlerinden  buradan ta Amerika'ya yol yapılabilecek havas'tayim! 

bu sefer canım pek gitmek istemedi.
 niye? 

dönmek değil de "gitmek" diye algıladığindan mıdır?

Gokce, soruya soruyla karşılık verme!

Saka maka, görmeye gormeye daha az sahiplenir oldum istanbul'u.
Mmmm... Hizlanan otobus kalkisa hazirlanan ucagi hatirlatti bana! 
Özledim  ucmayi!

bayram yorgunlugundan uyurken antakya misil misil... 
operim gozlerinden ey sehr-i   ....
sehr-i ..sehr-i de ne..
Bazen gönül soler; bulamaz dil kelime..!

Gökçe kaçar...

Eylül'10..
     

No comments:

Post a Comment