Thursday, December 10, 2009

bu bir sitemdir!

sayın yağmur topuz!!
cümlenin başından "sayın" ı atmama sebep olacak,affedilmeyecek hatalar yapmaktasınız!ben burda "lahmacun" özlemiyle yanıp yanıp yanıp tutuşurken, tutuşup tutuşup kül olurken ve de en çok özlediğim "warlığın" lahmacun olmasını da gizliden gizliye kendi içimde sorgularken;yanına güzelim ayranı dilerken;elin bilmem nerelileriyle ve de keyifle yemekte olduğunuz lahmacunlar;boğazından nasıl geçti sorarım! sorarım! sızlamadı mı hiç vicdanınız?bunu basına yaymaktan hiç mi utanmadız?benim onları görme olasılığımı hiç mi,hiç mi,hiç mi hesaba katmadınız!?bu terbiyesizliğiniz yetmezmiş gibi; o güzelim kebapları, turşuları, pide ekmeklerini, sütlaçları, kemalpaşaları,"aşure" leri de bu affedilmeyecek hatanıza nasıl dahil ettiniz?sorarım! sizi Tanrı bile affetmez Topuz! Hadi oldu da affetti; ben affetmem bayan vicdansız,duygusuz! affetmem! bilirsin,affetmem! Sevgim bitti! Saygılar!

gokce ergin- 2015 Uluslararası Lahmacuncular Federasyonu Başkanı!


gokce'09 aralık 10,arkansas

No comments:

Post a Comment