Tuesday, December 22, 2009

"good morning America" :)


hayır yani,normal insanlar New York'a gelince ne yapar!? İşte uslu uslu Times Meydanı, Özgürlük Anıtı vs... gezerler, görürler. Ne kadar normal:) Ama ne kadar da sıkıcı:) Benim bunları yapasım gelmiyor mesela;o kadar merak falan da ettiğim yok ,yapılmamış olmamak için yapılıyor gibi geliyorlar. Yanlış mıyım!? Neyse, bu benim kendi davam da...Ne yaptım ben bugün:)Sabahın 6 buçuğunda:) Times'ta yürürken, aman allahım bir kalabalık bir kalabalık! Hayır nesin nesi yani:)!? İş saati değil bir şey değil... Desem de olayı o kadar garipleştirmeyeyim;çünkü o kuyruğa bizzat, kendi isteğimle, baskısız,müdahalesiz dahil olacak olan da benim birazdan:) Heheh:) İnsanlar 7.30'da başlayan "Good Morning America" programına konuk olmak için bekliyorlarmış! Çok çok beğenilen izlenen bir sabah programıymış! Yahu,kardeşim-gidin uyuyun;allah allah!:)Başka işiniz mi yok nedir:)desem de "Hadi biz de girelim,biz de girelim,bişi olmaz " diye tutturan da bu satırları yazan bizzat benim (: Ve sıradayız:) Herkes nasıl mutlu,nasıl heyecanlı sebepsiz! Gerçi o da güzel:) Sanki dersin oscarlık film çekimlerine oyuncu aranıyor,sıraya girmişler...Neyse arandık,tarandık ve stüdyodayız! Ben neden burdayım,çıksak!? Hayır,çok geç... ! Stüdyodaki kız onu yapmayın,bunu yapmayın diye bilgilendiriyor ve soruyor aranızda başka ülkeden gelen var mı!? Haydi...!!! Ben kaldırıyorum elimi, Türkiye diyorum,Türkiye'denim:) Tüm bakışlar ben de...Sevgi dolu süzmeler,gülümsemeler! Alkışlar! Yanımdaki Teyzenin, Türkiye'nin neresinden neresinden diye sormaları,başlayan Türkiye muhabbetimiz. Teyze de maşallah,tesadüfe bak ki tüm Türkiye'yi gezmiş. Başlayan "başı kapatma" muhabbeti! O dedim, bir zorunluluk değil; bir seçim.. (seçim!?,ne kadar seçim?) Siz de görmüş olmasınız ki,tüm Türkiye öyle değil,dedim. Evet evet dedi, değildiniz tabi. Olmayacağız da dedim içimden! Sonra program başladı, aman allahım bu nedir ya,dedim. Eğlence anlayışı bu mu yani...Ben çıksam sahneye,ben sunsam tüm Amerika'nın gerçekten daha çok eğleneceğini garanti edebilirim! Adam çok yakışıklıydı bir kere! Ne gereği var!? Sabah sabah enerjik adam lazım, on bin kat makyajlı,takım elbiseli adam akşam işe yarar:) Her neyse!!! Sağolsunlar, babaannelerin günlerine güzel başlamalarını sağladılar:) O saatte, incil okumak için uyanan çok teyze biliyorum:) "Good Morning America"!!! Aman allahım ya, hiç unutmayacam:) Bir o kalmıştı yani yapılmadık:) heheheh:) Ha bu arada aramızda bu;Amerika'da olan yüksek itibarımın sarsılmasını istemiyorum! Saygılar.

aralık 22'09 gokce

No comments:

Post a Comment