not: bu buraya yayınlanmakta geç kalınmış, ders alınması gereken bi gokce ergin klasiğidir!:)
hayır hayır hayır....!
her şey bu kadar da toz pempe olmamalı:( olmamalı işte! ol-ma-ma-lı!
kendimi hiç mi hiç affetmeyeceğim bir hata yaptım ben! dün yıkadığım tüm beyaz kıyafetlerim artık pempe!!!
toz pembe! ya da ne bileyim bebek pembesi midir nedir... ondan işte! pişmanlık pembesi! ewet ewet pişmanlık pembesi..!
bir de açtım ki makinayı her şey pempe...! aa,dedim benim kıyafetler değil bunlar! ama!!! atıp atmamak da kararsız kaldığım;gökçelik yapıp attığım hafif kırmızı şal!!! ewet ewet! we yaptığı affedilmez kalleşlik...
atsam mı atmasam mı diye kendimle inatlaştığım için kendime mi kızmalıyım yoksa!? kızgınım işte! kırmızı şala! kendime..
demin göz göze geldik..mutlu musun şimdi dedim.. mutlu musun! sustu..bir şey diyemedi...!
hiç bitmek bilmeyen umudumdandır mıdır nedir,bir daha yıkayayım dedim! ama..nafile! her şey aynıydı! oysa ne de güzel ve masumca ummuştum kapağı açınca her şeyi beyaz görmeyi!
onlar yeniden beyaz olmalı! :( oda arkadaşımın çabaları..elde awuçta ne warsa kullandığımız kimyasallar..sonuç yok! kabul etmeliyim artık galiba! kabul etmeliyim bu pembeliği...derken, deneyeceğim son şanş..aldığım extra beyazlatıcı.. o beyazlatıcıyı almanın da ayrı hikayesi..üzüntüme eşlik etmesi kasiyerin..şimdi onun da her şeyin yeniden beyaz olmasını istemesi.. hoş olmalı.. hoş olmalı bu ortak duygu..!
he bir de annemin benimle alay etmesi az önce...! hoş oldu yani he..eywallah,anne!
şimdi tüm oda gerçekten pespembeyken..işe koyulcam..
siz kendinizle inatlaşmayın sakın! risk bazen iyi değilmiş...! (!)
son pişmanlık fayda etmez der müslüm baba:) hehhehe:)
sewilmekte we öpülmektesiniz...
not: sn. beyza tepe!!! bu mail niye "sadece bana" gönderilmedi diye huzursuzluk çıkarma:) hheheehheehhehe:) senin tüm beyazlarını mor yaparım he! :) iyi fkir:) akıllı,uslu ol bakayım:)
gokce'09 arkansas
No comments:
Post a Comment