şu an tam da üzerinde olduğun yer,bir ada! gokce'ada! kaktüs'ada! yerli halkın deyimiyle"gokceitobellacactus"
burada bir krallık yaşar! kelimelerin kelimelerle savaşından kazanılmış bir "kelime krallığı!" ondandır ki,giderken bir iki düşünceni unut burada!unut ki öğütüp kelime elde edebileyim!
bir de inanmayacaksın belki ama;göçebedir bu ada!göçebedir bu krallık!
Friday, June 11, 2010
eyvah!
şimdi, belki mutlusundur diye; ödüm kopuyor! eyvah!
bu cümle, " bir tek dileğim var;mutlu ol yeter" arabesk edebiyatının aksine; çok postmodern ve psikolojik!
şimdi belki mutlusundur diye ödüm kopuyor !
ReplyDelete