şu an tam da üzerinde olduğun yer,bir ada! gokce'ada! kaktüs'ada! yerli halkın deyimiyle"gokceitobellacactus"
burada bir krallık yaşar! kelimelerin kelimelerle savaşından kazanılmış bir "kelime krallığı!" ondandır ki,giderken bir iki düşünceni unut burada!unut ki öğütüp kelime elde edebileyim!
bir de inanmayacaksın belki ama;göçebedir bu ada!göçebedir bu krallık!
Thursday, June 24, 2010
takvim, haziran'a denk gelirken, en güneyde yağmur! her zaman güzeldir:) vay be'dir:)
No comments:
Post a Comment