Friday, June 11, 2010

eyvah!

şimdi, belki mutlusundur diye; ödüm kopuyor! eyvah!

bu cümle, " bir tek dileğim var;mutlu ol yeter" arabesk edebiyatının aksine; çok postmodern ve psikolojik!

1 comment:

  1. şimdi belki mutlusundur diye ödüm kopuyor !

    ReplyDelete