raul, artık schalke 04'te! :) duygusal yakınkığımızdan sonra bu fiziksel yakınlaşma da süper oldu!
ahmedinejat( böyle mi yazılırdı?? :) ) tabi ki hayır!:) ahmedinejad, ahtapot paul'un büyüsüne inanan avrupa'ya ya da batıya mı desek? veryansın etmiş. böyle hurafelere inanan batıya şaşkınlığını dile getirmiş.
Demek ki batı da hurafelere inanıyor, onlardan medet umabiliyormuş.. Ben demiyorum! Kravatsızın yalancısıyım!
No comments:
Post a Comment