Sunday, July 04, 2010

paraguay-ispanya


şayet ülkeniz dünya kupasında yer almıyorsa, o dünya kupası biraz eksik, biraz da renksizdir!
gönlünüzün diğer bir yanında yatan başka,ikinci bir ülkeyi uyandırmanın vaktidir artık. ya da tarafsız olmayı, hak edenin kazanmasını yeğleyenlerdensinizdir. (bu nasıl da uzun bir kelime!)
son 16'dan keyif aldığım bir dünya kupasıydı bu. 6 Güney Amerika, 6 Avrupa , 1 Kuzey Amerika, 2 Asya ve bir de 1 Afrika ülkesi... Yani adına yaraşır bir kupaydı,"dünya" kupasıydı.
Sonra 3 Avrupa, 4 Güney Amerika ve bir de Afrikalıların umudu Gana kalmıştı geriye.Güney Amerika tutkumdan mıdır, Avrupa'ya ufak kızgınlığımdan mıdır bilemem, iyi futbol oynadıkları sürece güney amerikalıları destekliyordum. Ama Hollanda'yı, Almanya'yı ve dünkü Paraguay-İspanya maçının galibi İspanya'yı da (İspanya'nın bendeki yeri her zaman başkadır! :) ) oynadıkları futbollarından, gollerinden ötürü şiddetle alkışlıyorum:) Bravo! Bu üç Avrupa ülkesiyle finale kalan Uruguay'ı izlemek pek nasip olamadı. Nasıl futbol oynadıklarına dair pek bir şey bilmiyorum, o yüzden kupada herkese başarılar diliyor, Güney Afrikaya sevgilerimi gönderiyorum:) :)

gelelim dünkü maça (: izlediğim en zevkli maçlardan biriydi paraguay-ispanya maçı. pozisyonlar, hakemin kararları, paraguay'a verilen penaltı& kaçırılması, hemen ardından ispanya'nın penaltısı, gol olan penaltının tekrar ettirilmesi &kaçırılması ve penaltılara rağmen 0-0 devam eden maç ve ardından direklere rağmen ispanya'nın golü :) zevkliydi maç:) başarılar ispanya! en yakın zamanda görüşmek dileğiyle:)

espana es en mi corazon:):p

No comments:

Post a Comment