Wednesday, July 07, 2010

ah Jonathan, ben sana demedim mi..

Nijerya Devlet Başkanı Goodluck Jonathan, Dünya Kupası'nda başarısız olan milli takıma verdiği uluslararası organizasyonlardan iki yıl men cezasından vazgeçti.


(CNNTURK.COM) -- Nijerya'nın Dünya Kupası'na gruplarda veda etmesine kızan ve takıma iki yıl ceza veren Devlet Başkanı Jonathan, bu kararından vazgeçti.

Nijerya böylece Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği'nin (FIFA) olası yaptırımlarından kurtuldu.

FIFA, hükümetlerin futbolun idaresine karışmasına kesinlikle hoşgörü göstermiyor.


peki ya şimdi ne der çok bilmiş kişisel tarihim?

No comments:

Post a Comment