Wednesday, August 18, 2010

"petrol ofisleri" adam/bay/bey/oğlan mekanlarıymış meğer!

salt ve inception'i gibi kafa yoran iki filmi 3'er saat araliklarla izlemek, pek bir yorucu oldu sanki! 
Inception diyorum; cunku turkce cevirisinin " baslangic" olmamasi gerektigini an itibariyle dusunuyorum! Ruyalar, bilincalti...fikir yerlestirme! Etik olmasa da zeki&ilginc bi' kurgu!  
Gunlerdir konusulan, herkesin bir anda "en" filmi olan inception yine de beni yordu!  asiri zekiliginin bir sure sonra baska sifatlarla anilabilecegi turdendi.

Amerikalarin psikolojik rus/kominizm korkusunu (!)  dile getiren "salt" fantastikti. mekke'ye yonlendirilen usler, politik bir amerikan filminin "muslumansiz" olamacaginin da kanitiydi.  kisisel hayatinda gayet "butunlestirici" olan, unicef'ci jolie, bu Sefer pek bi parcalayiciydi!!!  bir rus edasiyla fon-dip'ledigi votkasi gayet hostu ama.  
sinema koltuklari sirtimi , efektler kulagimi hayli mesgul etti. 
En iyisi uyumak! Hiç ruya gormeden!;) 

derken...

"petrol ofisleri" adam/bay/bey/oğlan mekanlarıymış meğer!

No comments:

Post a Comment